“Bridgeflits” Paasdrive Bridgeclub Geesteren

Op 28 maart j.l. was het weer tijd voor onze jaarlijkse Paasdrive met de nodige prijsjes en natuurlijk heel veel eieren. Voor iedereen was er een startkapitaal van 6 eieren gedoneerd door de club en tijdens het kaarten was het mogelijk , afhankelijk van de behaalde score, om eieren te winnen of te verliezen.

Met 11 paren in de A-lijn en 11 paren in de B-lijn was dit een zeer geslaagde bridgedrive waar met veel plezier gespeeld werd en de eieren geregeld van eigenaar wisselden.

Rond kwart voor 11 werden de kaarten opgeruimd , de tafels aan elkaar geplaatst en kon de uitslag bekend gemaakt worden. Hierna was het nog lang gezellig onder het genot van de nodige hapjes en drankjes.

Uitslag Paasdrive : 28 maart 2024

A lijn : Ineke Borger & Wout Borger 68,60 %, Lenie Lowik & Albert Lowik 57,29 % , Hans Hoogkamer & Jos Hartman 57,29% .

B lijn : Monique Nollet & Marian Kroeze 60,94 % , Rita van Leeuwen & Lies Tennekes 58,48 %, Thea ter Wee & Gerda Vollenbroek 55,08 %.