1e ronde competitie Bridgeclub Geesteren 2021-2022

Bij de Bridgeclub Geesteren werden voor aanvang van de competitie de nieuwe leden van harte welkom geheten en heel veel succes gewenst.

Bijna alle nieuwe leden hebben een cursus gevolgd in Geesteren en volgen nu de vervolgcursus.

In de A lijn was het dit keer niet echt spannend.

Ineke en Wout Borger waren veruit de de besten in de A lijn en werden dan ook eerste.

Josefien van de Vegte en Monique Nollet werden tweede.

In de B lijn was het wel spannend.

In het nieuwe bridgejaar werden Hans Hoogkamer en Klaas Brinkman eerste.

Grietje Benthem en Annie Kreuwel werden tweede.

Alle beide paren hebben heel goed gespeeld en zijn terecht winnaar in de B lijn

Voor nieuwe leden, die de cursus hebben gevolgd, was het toch wel spannend om direct mee te draaien in de competitie, maar hebben zich er goed door heen  geslagen.

Zoals altijd moeten de laatste 2 paren in de A lijn degraderen en gaan de 2 paren promoveren die gewonnen hebben in de B lijn naar de A lijn.

De winnaars in beide lijnen worden van harte gefeliciteerd en iedereen veel succes gewenst in de volgende competitie ronde.