BRIDGE wat is dat voor spel?

Het houdt u, uw vriend, kennis of partner misschien al langer bezig. Bridge is het prachtige kaartspel, waarin denken, beslissingen nemen, winnen, verliezen en plezier in samen komen. Bridge is een kaartspel voor jong en oud en je kan er niet vroeg genoeg mee beginnen. Men kan het zowel in verenigingsverband als in huislijke kring spelen. In de gemeente Dinkelland en Tubbergen zijn 6 verenigingen actief. Om deel te nemen in verenigingsverband is het volgen van een basiscursus aan te bevelen. Mocht u al enige tijd bridge spelen maar uw spelpeil willen verbeteren is een cursus bridge met verdieping en of spel- peil-ontwikkeling (korte cursus met 3 thema’s én herhaling) te overwegen. Waar en wanneer worden deze cursussen gegeven? Om niet een ieder het wiel zelf uit te laten vinden hebben de 6 verenigingen de handen in een geslagen onder de paraplu: Bridge “Noord Oost Twente”.

De cursussen starten eind september; spel-peil-ontwikkeling in oktober/november. Uit dit overleg hebben wij onderstaand cursusaanbod weten samen te stellen: Cursus leider (ster) Locatie Cursus Cursus avond/middag Kosten Aantal mid-/ avond-en Min. /Max deel nemers.

A. Dijk Weerselo onder voorbehoud Spel Peil Ontwikkeling Niv. 1 en 2 Maandag-dinsdag middag/avond € 10,- ? p.p. min 4 / max 24 pers.

H. Steigstra Ootmarsum Beginners Woensdag avond € 100,- p.p. middag/avond min.17 / 24 max. pers.

L. Tennekes Geesteren Beginners Dinsdag avond € 140,- p.p. middag/avond max. 12 / 8 min. pers.

Ton Portier Rossum Beginners Maandag avond € 160,- p.p. middag/avond 24 max. pers. / min. pers. ?

Ton Portier Rossum Bridge met verdieping Woensdag avond € 162,50 p.p. middag/avond 24 max. pers. / min. pers. ?

Sietze van de Honing Weerselo / Opfris-/verdiepings- cursus Donderdag middag (in overleg)  min. 6-8 / max.16 pers. kosten in overleg.

Aan bovenstaande voorwaardes kunnen geen rechten worden ontleend. Mocht u meer willen weten over de inhoud van de cursus die aansluit bij uw interesse kunt u contact opnemen met: Herman Steigstra e-mail adres : herman@steig.nl telefoon nummer: 06 54 614 750. Ton Portier : 06- 22501865 Lies Tennekes : Joopvdberg@live.nl Anneloes Dijk : anneloesdijk@outlook.com telefoon nummer 06-55326345 Sietze van de Honing : svdhoning77@gmail.com.

Mocht u zich direct willen aansluiten bij een van de verenigingen, kijk dan op de site van de aangesloten verenigingen: Bridge Club Ootmarsum, Geesteren, Weerselo, Tubbergen, Denekamp. Voor Bridge Club Albergen kunt u contact opnemen Eric de Bruine 06-39563374. Bridge “Noord Oost Twente” wenst u succes bij het nemen van uw beslissing. Als de cursus is voltooid en u bent aangesloten bij een van de verenigingen wordt u beloond door waardevolle contacten, gezellige avonden en activiteiten.