Gezellige avond Bridgeclub Geesteren

Traditiegetrouw wordt het jaar afgesloten met een avond in kerstsfeer.

Er waren 4 aspirant leden uitgenodigd en aanwezig die alvast kennis kwamen  maken met de club

Alle leden van de A Lijn spelen met iemand uit de B lijn.

Omdat het een ongedwongen avond is zonder competitie strijd, wordt er gezellig geklets en worden er tussen het spelen door hapjes aangeboden.

Iedereen brengt een klein kado mee, die aan het einde van avond per getrokken lot, weer bij een lid komt, beginnende bij het stel wat bovenaan is geëindigd en zo verder.

Iedereen had geprobeerd om een een leuk en origineel kado te kopen voor een kleine prijs en het zag er weer verzorgd en divers uit.

Na het spelen van 4 ronden werden er tafels bij elkaar geschoven voor drankjes en verschillende hapjes die opgesteld waren als buffetje.

Het was een zeer gezellige avond die afgesloten wordt met elkaar hele fijne dagen toe te wensen en een goed weerzien in het nieuwe jaar.