Jaarlijkse feestavond 2023-2024 zeer geslaagd

Feestavond Bridgeclub Geesteren,

Bij de bridgeclub in Geesteren kunnen ze niet alleen bridgen , maar ook een feestje bouwen. Dit bleek op donderdagavond 21 maart 2024.

Rond 17.00 uur werd een ieder verwacht en na het welkomstwoord onder het genot van een kopje   koffie kon het feest beginnen. Als opwarmertje diende de Bingo. Een goede keuze van de organisatie commissie. Iedereen was bij de les en werd heftig gestreden om de Bingo en de daarbij horende prijzen.

Vervolgens werd de avond voortgezet met een barbecue en diverse salades. Drankjes naar keuze konden verkregen worden bij de bar. Heel mooi ,dat de barbecue in het vroege voorjaar onder het afdak  bij de entree van Erve Kampboer gehouden kon worden.

Ondertussen  was de geluidsinstallatie van Albert Löwik al geplaatst en werd er onder muzikale klanken genoten van het ijsbuffet. Nadat de borden waren opgeruimd werd de stemming opgevoerd en onder luid gezang werden diverse bekende  en onbekende liedjes ten gehore gebracht. Menigeen kende de tekst en zong uit volle borst mee.  De stemming bereikte zijn hoogtepunt met een polonaise.

Rond 23.00 uur werd het tijd om weer huiswaarts te keren. Met een voldaan gevoel kon iedereen terug kijken op een meer dan geslaagde feestavond.                                                                                                Grote dank gaat dan ook uit naar de organisatie commissie.