Kerstdrive: 2023

Dat was, zoals voorspelt, weer een uitermate zeer gezellige bridgeavond.                                                      Met de naderende feestdagen in het zicht was alles erop gericht om hier een mooie kerstavond van te maken.                                                                                                                                                                In de prachtig aangeklede locatie “Erve Kampboer” straalde alles kerst uit.                                                  Een mooi aangeklede prijzen tafel , het door enkele leden bereide heerlijke buffet en het warme welkom voor een aantal gastspelers waren hier een voorbeeld van .

Ook werd er nog gebridged. Niet op de gebruikelijke wijze met je vaste partner, maar ditmaal had onze wedstrijdleidster, Josefien van de Vegte,  de deelnemers flink door elkaar gehusseld, zo ontstonden er paren , die nog nooit met elkaar gespeeld hadden. Een flinke uitdaging voor een ieder .

Uitslag kerstdrive : 21 december 2023

18 paren allen in 1 lijn :
Ria Nijhuis & Evert Koeslag 62,14%
Gerrit Maathuis & Annie Kreuwel 60,64%
Henk Hooiveld & Irene Stuyver 57,64%
Ferdi Mik & Peter Offenberg 55,32%
Monique Nollet & Jos Stuyver 54,57%

Na de uitslag en de uitreiking van de prijzen werd er nog lang en gezellig nagepraat.
Met nog een laatste kerstpresentje keerde het gezelschap na een geslaagde kaartavond huiswaarts.