Laatste competitieronde van Bridgeclub Geesteren

Deze avond is er de begonnen met de jaarvergadering van het bridgeseizoen 2022/2023

Er waren geen bijzonderheden, alleen dat er gekeken wordt naar de mogelijkheden voor een bridgecursus en worden er themacursussen aangeboden.

Deze beide zaken gaan in samenwerking met de Bridgeclubs van de gemeente Tubbergen en gemeente Dinkelland.

Na de jaarvergadering werd de laatste ronde van deze competitie gespeeld

Er werd weer gestreden om zo goed mogelijk te scoren om niet te degraderen en door anderen om te promoveren.

Uitslag lijn A.

1. Ineke en Wout Borger.  2. Klaas Brinkman en Ferdi Mik.   3. Grietje van Benthem en Annie Kreuwel

Uitslag lijn B:

1. Lies en Henk Geerdink  en Lenie en Albert Lowik.   3.   Hans Hoogkamer en Gerrit Olimulder

Promoveren naar de A lijn:

Lenie en Albert Lowik en Lies en Henk Geerdink

In deze laatste ronde, waren er wederom een paar traktaties i.v.m. verjaardagen van een paar leden, wat dat betreft was het voor iedereen een goede afsluiting van dit seizoen.

Iedereen werd een fijne zomer toegewenst en de wens dat wij elkaar in goede gezondheid elkaar het volgend seizoen weer mogen ontmoeten.