Noaberdrive 2023 bij De Kampboer

Zaterdag 4 februari was voor de 6 keer de Noaberdrive, georganiseerd door de Bridgeclub Geesteren in Erve Kampboer.

Iedereen was blij dat er weer een herstart was na de Corona periode en het was een vrolijk binnen komen van de deelnemers.
De drive werd gehouden tussen de Bridgeclubs van de verschillende kerkdorpen van de gemeente Tubbergen en Dinkelland.
Per dorp waren er 4 paren als afgevaardigden van die vereniging en speelden mee voor de wisselbokaal. Het is de bedoeling dat de winnende vereniging dit dan het volgende jaar organiseert.
Deelnemende gemeenten waren: Ootmarsum, Tubbergen, Weerselo, Albergen, Denekamp en Geesteren.
Het was een gezellige dag, waarin gestreden werd om de meeste punten en om de bokaal zodat men deze mee kon naar hun eigen vereniging.

Winnende vereniging

De winnende vereniging kwam uit Weerselo en ontvingen uit de handen van wethouder Hilde  Berning de wisselbokaal en werden van harte gefeliciteerd met de overwinning.
Het paar met de hoogste score was:Herman Steigstra en Lizette Veldhuis.
Zij ontvingen allebei een bloemetje uit de handen van wethouder Hilde Berning.
De vrijwilligers van Erve Kampboer werden bedankt voor de zeer goede verzorging van die dag.

Bridgeclubs uit de gemeente Tubbergen en Dinkelland slaan handen ineen.

De verenigingen uit beide gemeenten hebben de handen in een geslagen om het leden aantal te waarborgen en zo mogelijk uit te breiden.
Daarom is er een initiatief om gezamenlijk een cursus op te starten in het seizoen 2023/2024 met als doel te verjongeren, innoveren en brige toegankelijker te maken.
Bridge is een denksport en een investering in je leven, je doet nieuwe en waardevolle contacten op.
Bridge spelen staat ook vooral voor gezelligheid, is goed voor je geheugen en je algehele gezondheid.
Je kunt je aanmelden bij de plaatselijke Bridgeclub.
Je bent nooit te jong om bridge te leren en nooit te oud om te spelen.